Jak by to mohlo vypadat / návrhy v Roomstyleru

...aneb kdo si hraje...

Tohle je zatím asi nejlepší online program, který opravdu za něco stojí a že jsem jich vyzkoušela už několik! Je tu velká databáze nábytku i věcí okolo domu, takže se dá vytvořit opravdu celý dům i jeho okolí. Je třeba se zaregistrovat, abyste si mohli návrh uložit a kdykoliv k němu přistoupit i z jiných zařízení. Hotový návrh se vytvoří kliknutím na Take a 3D photo a když si ho uložíte do počítače, tak ho budete mít i v HD rozlišení. Mě to dost chytlo a tak jsem postupně vytvořila celý dům, kromě zádveří a koupelen (tam je to trochu víc omezené), navíc v malých prostorech se špatně dělá náhled, ale to mě zas tak moc netrápí, spíš jsem si chtěla poskládat barevně a prostorově ty hlavní místnosti. Nakonec jsem se pustila i do terasy. Návrhy nejsou úplně přesné, protože přeci jen nejsou tu ty kousky nábytku, které máme my, ale snažila jsem se to udělat co nejvěrněji. Osobně mohu jen doporučit, narozdíl od jiných programů je tu spousta aktuálně trendy věcí, ovládání je intuitivní a i když budete chvíli třeba tápat, tak nakonec na to rychle přijdete. Interiér můžete i pěkně dodekorovat pomocí obrazů, dek, polštářů, koberců a různých doplňků, které se běžně doma nachází. Skoro škoda, že už to mám hotové, no tak snad brzo v reálu!

terasa

terasa, jídelní kout

obývák, 

jídelna

obývák, druhý pohled

kuchyně


ložnice
pracovna

Komentáře

  1. Tak jak to vypadá s Vaším domečkem? Už jste tu hrozně dlouho nic nenapsala, každý den zvědavě koukám a pořád nic. Doufám, že to neznačí žádné problémy, že jen máte hodně práce se zařizováním. Návrhy jsou moc hezké. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat