A co střecha? A taky Hornbach, koberce a vinylová podlaha.

Po měsíci konečně novinky! Měsíc se totiž NIC nedělo- protože počasí- Natura sháněla střechaře, kteří by se nebáli dělat plochou střechu v zimě. Aktuálně se nám tedy lepí první vrstva, do konce týdne snad bude hotová a bude následovat ještě druhá vrstva. Mezitím by se mělo začít pracovat vevnitř, konkrétně dodělat sádrokartony. Bohužel komunikace s Naturou trochu vázne, to nás moc netěší no. V tuhle chvíli jsme si měli už přebírat klíče od domu, ale vypadá to ještě tak na měsíc, než bude hotovo.








A tak jsme si alespoň včera objednali v Hornbachu podlahu, protože si ji nakonec budeme dělat sami. A to bude asi dost zajímavá zkušenost. Vyhrál to bílý vinyl Parador, který vypadá jako staré dřevo. Dodání by mělo být do čtyř týdnů, tak to snad akorát vyjde. Lepší ho mít dřív, než čekat a nechat barák stát.



Když už jsme v tom Hornbachu byli, chtěla jsem se ještě jednou podívat na koberce. Jelikož nechci klasický koberec, ale spíš bavlněný a ty se špatně shání. Nějaké jsem viděla na hm a zara home, ale popravdě se mi za něj nechtělo dávat pět tisíc. Minule jsem v Hornbachu zahlédla zajímavý vzorovaný kousek a tentokrát jsem si ho pěkně rozbalila a přeměřila. No byla to prostě láska na první pohled a nemohla jsem ho tam nechat a tak jsem ho rovnou šoupla do vozíku a přibrala do party ještě dva menší do ložnice k posteli.





líc

rub

Jinak jsem si vybrala kaktus do mé budoucí sbírky a moc se mi líbily závěsné květináče. Ten závěsný systém je úplně easy, už jsem to doma zkoušela, ale ty květináče? No nejsou super? Asi si tam pak pro nějaký zajedu, za těch pár šušňů...



V sekci zahradního nábytku mě pak zaujalo zahradní sezení od Jamieho Olivera, přičemž ve stole je zabudovaný gril a ty židle jsou neskutečně pohodlné (stůl i židle jsou kovové-tuším hliníkové?)! Božínku naděl mi tuhletu nádheru na terasu!!! No ale jako drahý je to jak pes, takže asi nic no...







Komentáře

  1. Máte to fakt pěkně udělané. Projíždím váš blog, protože se chystáme taky na stavbu svépomocí, takže se každá rada hodí. Ale to až příští rok. Letos ještě předěláváme byt, aby toho nebylo málo. :) Ale tam už končíme. Zrovna jsme u podlah. Přemýšleli jsme taky nad podlahou a nakonec jsme koupili s manželkou vinyl od https://www.floorforever.cz/. Ono nebylo moc nad čím přemýšlet. Dřevo jsme nechtěli a s plovoučkou máme špatné zkušenosti.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat